Spor hocamla yasadiklarim

Ben Can.22/180/75 profilinde beyazca tenli biritim.Benim cocukluktan beri kilo sorunum var.Ne yaparsam yapayim ne yersem yiyeyim kilo alamiyordum.Ara ara spora gitmisligimde vardi ama bir turlu yine kilo alamiyordum.Son care bi kilo alma programi almak icin salona yazilmaya karar verdim.Bu sefer kesin kilo almak istiyordum.Gittigim spor salonuna ilk once bir aylik …

Read More »

Mecburi evlilikler

Ben babamı hiç görmedim doğumundan sonra trafik kazasında hayatını haybetmiş. Annem büyüttü tek çocuğum 13 yaşında çalışmaya başladım başka bir şehre goctugumuzde 15 yaşındaydım şimdi 18 yaşındayım. Komşumuz seher hanımla annem 5 yıldır yani yeni eve geçtiğimizden bu yana hiç ayrılmazlar. Zaten evlerimizin arası 400 metre kadar bir arka sokagimizda …

Read More »

Arkadaşımın Babasının Oruspusu Oldum

Selamm sekshikayezi okurları ben Gizem. Hikayeye geçmeden önce kendimi tanıtmak istiyorum. Ben 17 yaşında 1.78 boyunda 66 kilo İzmirli bir kızım. 92 67 97 ölçülere sahibim. Annem ve babamdan aldığım genler sayesinde oldukça güzel, omuzlarıma kadar gelen düz saçlarımla etrafımdaki erkekleri mest ederim. Herneyse hikayemize geçelim. Arkadaşım İlayda ile lisenin …

Read More »

doyumsuz karım

bu yazdıklarımın tamamı doğru ve isimler hariç hepsi gerçektir. karım funda 38 yaşında ben ise 48 yaşındayım 15 yıllık çocuksuz evliyiz…karım tam bir afettir, türk standartlarına göre göre biraz uzun ve iridir 1.72 boyunda 100 65 100 ölçülerinde 78 kg’dır ancak oldukca kıvrımlı bir vucudu var iri olmasına ragmen beli …

Read More »

Harika bir ilk

47 yasinda cokuluslu bir sirkette basarili kariyeri olan yoneticiyim. 7-8 yil oncesine kadar sadece kadinlarla iliskiye giriyordum. Iyi gorunumlu ve kariyer sahibi oldugum icin cekici kadinlarla birlikte olmakta zorluk cekmiyordum. Ama icimde surekli degisiklik arayisi, yeni bir seyleri denemek arzusu vardi. Arada bir escinsel sitelere, hikayelere bakiyordum. Bir sure sonra …

Read More »

Fenerli karıya tecavüz

Slm ben doğan 22 yaşında fanatik Galatasaraylıyım son iç saha maçı haksız yere yenilmiş otobüste benim yaşlarımda ince belli koca gotlu koca memeli Bi karı bizim takıma laf ediyo bisey diyemedim tabi 10 dakika sonra karı indi bende bilerek arkasından indim karı güle oynaya yuruyo derken ara sokağa saptı tamda …

Read More »

kucuk sevgilim

ben bahar 35 yasindayim istanbulda yasiyorum 170 boyunda esmer oldukca guzel erkeklerin hayran ve pesinden kosandiran bir guzellige sahibim bakimama onem verien biriyim sporlarimi aksatmam i buyuk bir firmada calisiyorum maddi durumum bayagi iyi 3 sene once bosandim cok kotu bir evliklik gcirdim bosandiktan ondan sonra hayatima hicbir erkek almadim …

Read More »

Yaşanmış sex hikayesi

Merhabalar, ben Oğuz, 28 yaşındayım. Benden 32 yaş büyük babam ile yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. En başından başlayayım. Ben biseksüelim, yani hem kadınlara hem erkeklere ilgi duyuyorum. Erkeklerden hoşlandığımı da babam sayesinde fark ettim 12 yıl önce. Arkadaşımla buluşmaya gidiyordum ki yolda arayıp iptal etti. Sinirle eve döndüm. Babam evde tekti, …

Read More »

can dostum kocam oldu

herkese slm ben aydından emre benı eskı okuyucular bılır ılk alısım ve ınsaat ıscılerıyle olan sıkısımden en sıkılmemın uzerınden 10 yıl gecmıstı artık ıyıce azmıstım dısarıdan kımseye guvenemıyordum aydın merkezde benım cocukluk arkadasım mustafa yasıyordu yanlız bekar evınde kendı halınde bırı saglam agzı sıkı durust bırıdır en sonunda onda karar …

Read More »

Bekir ve karım

Ben 35 karım 30 yaşın da izmirde yaşayan evli çiftiz. Bekir mahallemizin çocuğuydu 25?yaşların da aslen Diyarbakırlı esmer sırım gibi bir gençti .. Herkes Bekir’i nasıl bilir bilmem ama , ben iyi bilirim çünkü her fırsatta karımı sikiyor bunu daha önceleri defalarca izledim… Bi akşam üzeri yolda karşılaştık abi nbr …

Read More »
gaziantep escort ataköy escort istanbul escort

gaziantep escort

beylikdüzü escort

istanbul escort bayan

istanbul escort

avcılar escort

porno seyret

türbanlı porno izle

beylikdüzü escort bayan

beylikdüzü escort

avcılar escort

ataköy escort

sex hikayeleri

bahçeşehir escort

esenyurt escort

beylikdüzü türbanlı escort

avcılar escort bayan

porno izle

istanbul escort

escort beylikdüzü

hd porno

beylikdüzü escort bayan

beylikdüzü escort

beylikdüzü escort bayanlar

ataköy escort

porno izle

izmit escort

mersin escort