Home / Seks Hikayeleri (page 20)

Seks Hikayeleri

Seks Hikayeleri

Kuzenim Duyguyu Sikiş Hikayem

Kuzenim Duyguyu Sikiş Hikayem

ben 20 yaşında ünv. örencisi bi gencim.anlatıcam olay 2 yıl önce başımdan geçti.kuzenim duygu ünvyi kazanıp istanbula gelmişti.marmara üniverstesinde okuyacaktı.bizim evde sarıyerdeydi.yani baya bi uzaktı…neyse o okula başladı dayımlarda memlekete döndü.duygu yurtta kalıyordu.ara sıra bize çamaşırlarını alıp geliyordu.haftasonlarıu olduğu için bende ewde oluyordum.neyse bi cuma akşamı bu yine geldi.biraz oturduk …

Read More »

Olgun Cemileyi sikiş Hikayem

Olgun Cemileyi sikiş Hikayem

Herkese slm.ben 35 yaşında evli ve sexi aşırı seven biriyim.karım 30 yaşında gayet güzel birisidir.fakat sexe çok düşkün değildir.haftada iki kere ya yapmaktayız yahut boş geçeriz.bizim üst katta bide cemile adında bir komşumuz var.cemile bize aşırı sık gelir gider.eşimle iyi anlaşırlar.cemilenin kocası 49 yaşında cemile ise 27 yaşında esmer minyon …

Read More »

Üniversiteli duyguyu sikiş hikayem

Üniversiteli duyguyu sikiş hikayem

ben 20 yaşında ünv. örencisi bi gencim.anlatıcam olay 2 yıl önce başımdan geçti.kuzenim duygu ünvyi kazanıp istanbula gelmişti.marmara üniverstesinde okuyacaktı.bizim evde sarıyerdeydi.yani baya bi uzaktı…neyse o okula başladı dayımlarda memlekete döndü.duygu yurtta kalıyordu.ara sıra bize çamaşırlarını alıp geliyordu.haftasonlarıu olduğu için bende ewde oluyordum.neyse bi cuma akşamı bu yine geldi.biraz oturduk …

Read More »

Baldan Tatlı baldızımla sikiş hikayemiz

Baldan Tatlı baldızımla sikiş hikayemiz

Baldız Baldan Tatlıdır Diye Boşuna Dememişlerdi Selamlar şimdi sizlere anlatacağım anıyı kimisi okuduktan sonra bana küfür edebilir, hani akrabandır o senin böyle bişey yapılırmı falan filan bir ton saçma sapan yorum yapan olabilir, eğer öyle yorumlar yapacaksanız baştan söyleyeyim hikayem sizler için değil, bazı hikayelerde görüyorum , baldızını siken oluyor, …

Read More »

işkenceli sikiş hikayem

işkenceli sikiş hikayem

İşkence görüp zorla sikildim Benim adım canan 26 yaşımdayım, beyaz tenli kahverengi saçlı ve gözlü bir kızım. Samimi arkadaşım yanı zamanda iş arkadaşım Kadriye ile birlikte haftasonu için plan yapmıştık. Haftasonunu erkek arkadaşımın evinde geçirecektik. Erkek arkadaşım da o haftasonu kendi arkadaşlarıyla birlikte olacaktı. Kadriye ve ben iş çıkışı alışveriş …

Read More »

Abla dediğim Kızları sikiş hikayem

Abla dediğim Kızları sikiş hikayem

Kızlara abla diyordum azdırdılar beni Hep aralarında tkaıldığım kızlar ile yaşadıklarımı sizlere anlatırken bile zevk alıyorum. ve bana durumu izah ederek onlarda kalmamı söylediler. ben de kabul ettim. ve onların evlerine giderek beklemeye başladım. dicle okula kimi zaman mini etekle kimi zaman da pantolonla gider. ben evin içinde gezerken onun …

Read More »

Kuzenimi Tatilde Bir siktim bir daha siktim

Kuzenimi Tatilde Bir siktim bir daha siktim

Kuzenimi tatilde doya doya siktim Slmlar. biz her yaz ailecek marmarise amcamlara tatile giderdik.orada 3 tane kız kuzenim vardı en büyüğü benimle yaşıt diğerleri daha küçüktü.bende 16 yaşındayım bu arada.kzuneim her sene daha sexi görünmeye başlıyordu gözüme.evde kolsuz badyle gezer altında mini kot olurdu.bacakları bembeyazdı.amcamların evi küçük olunca biz kuzenler …

Read More »

Olgun sevgilimi sikerken sikildim

Olgun sevgilimi siktim straponuda yedim. 🙂 Selamlar. Ben İstanbul’dan Emre. 21 yaşındayım. Birçoğunuza garip gelecek belki ama, benden yaşça büyük bir sevgilim var. Adı Nilay, 44 yaşında. Bu kadar yaş farkı neden diye düşünen arkadaşlar için şunu söyleyeyim, kendisi dul ve asıl amacı cinsel anlamda tatmin olmak. Ve ben olgun …

Read More »

Yengeme Götten Kaydım

Yengeme Götten Kaydım

İlk defa yengemi götten siktim Merhabalar değerli okurları ben ilk cinsel deneyimimi yengemle yaptım ve bunu sizinle paylaşmak istiyorum.Benim dayım 30 yaşında ve yengem de 26 yaşında dayım tır şoförü olduğundan sürekli evden uzak ve yengem oğluyla birlikte kalıyor.Oğlunun yani kuzenim 13 yaşında ben 16 yaşındayım.Bu olay 2 gün önce …

Read More »

Öğrencimle çılgınca sex hikayemiz

Öğrencimle çılgınca sex hikayemiz

Ders Öğretme Ayağına Öğrencimin Altına Girdim Merhaba arkadaşlar ben ceren 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim, ailem okulumda ve derslerimde çok başarılı olmamı ister hep, çünkü önümüzdeki yıl onların istediği bir bölümü kazanıp okumaya devam edicektim. Ders çalışmaktan sinir, stres tavan yapmış durumdaydı. Derslerim de gayet iyidi matematik dışında kafam …

Read More »

cinsel sohbet

beylikdüzü escort

istanbul escort bayan

istanbul escort

avcılar escort

porno seyret

casino siteleri

beylikdüzü escort bayan

beylikdüzü escort

avcılar escort

ataköy escort

sex hikayeleri

bahçeşehir escort

esenyurt escort

beylikdüzü türbanlı escort

avcılar escort bayan

porno izle

escort beylikdüzü

hd porno

beylikdüzü escort bayan

beylikdüzü escort

porno izle

izmit escort

mersin escort